Vragen over bestellen
Vragen over bestellen vindt je hieronder op deze pagina.
Vragen over betalen
Vragen over betalen vindt je hieronder op deze pagina.
Vragen over afhalen
Vragen over afhalen vindt je hieronder op deze pagina.
In het kort: Nee, herroepingsrecht is uitgesloten.
Waarom : uitzonderingen op het recht van retour voor ons als Leverancier van bederfelijke waren kan de klant, u dus, géén aanspraak maken op retour.
Ja, er is een minimale bedrag voor een online bestelling.
De kortingscodes van Frituur De Heeg zijn alléén online geldig en te gebruiken op de bestelsite van Frituur De Heeg.
In het kort : Nee. Zodra je jouw bestelling hebt geplaatst, wordt deze rechtstreeks naar de frituur gestuurd. Je kunt geen wijzigingen doen, zoals toevoegen of verwijderen van producten, het gegeven e-mailadres en het adres wijzigen.
Controleer eerst je bankrekening om er zeker van te zijn dat er geen dubbele kosten in rekening zijn gebracht. Als dat zo is, neem dan direct telefonisch contact met ons op. Als de bestelling nog niet verwerkt, dus gemaakt is geworden dan we zullen de dubbele bestelling terugbetalen.
Acties zijn tijdelijk en veelal al alléén online geldig.
Voor meer informatie zie de speciale actie info of kijk op de eventuele speciale actie pagina. Actie's op deze bestelsite gelden alléén voor bij de Firtuur de Heeg.
Bij uw online bestelling ontvangt u direct digitaal uw factuur in uw mailbox. Wel zo handig. Bijvoorbeeld voor uw administratie.
Onze frituur kan genoodzaakt zijn je bestelling te annuleren vanwege uitzonderlijke omstandigheden zoals uitverkochte producten, technische problemen of extreme weersomstandigheden.
We kunnen je bestelling ook annuleren als je niet bereikbaar bent voor onze frituur of andere medewerkers. We kunnen bijvoorbeeld contact met je opnemen om je adres of eventuele andere instructies te verduidelijken. Houd daarom je telefoon en inbox in de gaten voor het geval dat.
We nemen altijd direct contact met je op als we je bestelling annuleren. Als je echter geen melding hebt ontvangen en denkt dat je bestelling mogelijk is geannuleerd, neem dan telefonisch contact met ons op. We willen je zo snel mogelijk helpen. Geef ons hiervoor altijd de volgende informatie:
- Bestelnummer
- Besteldatum
- E-mailadres gebruikt om de bestelling te plaatsen
- Telefoonnummer gebruikt om de bestelling te plaatsen
Als je het verkeerde telefoonnummer hebt opgegeven, neem dan rechtstreeks contact op met de frituur. Je vindt de details van de frituur in de bevestigingsmail van je bestelling.
Welke producten zijn uitgesloten van het Herroepingsrecht?
In het kort: alle levering van goederen die snel bederven of met een beperkte houdbaarheid zijn uitgesloten van het herroepingsrecht.
M.a.w. u als klant, kan dus géén aanspraak maken op retour van deze producten.
Dit is conform Europeses wetgeving.
Wat zijn jullie bedrijfsgegvens en waar kan ik die vinden. Deze kun je hier vinden: bedrijfsgevens
Ben je in de buurt loop dan even binnen tijdens onze openingstijden en stel je vraag.
Groet Team Frituur de Heeg.
Staat je vraag er niet bij? Geen probleem neem dan meteen contact op met ons.
Frituur De Heeg
Afhaaltijden
Openingstijden
Online eten bestellen
Frituur Maastricht
Werken bij ons